Klacht: Koerier wacht niet na aanbellen

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,
Ik heb al meerdere maken meegemaakt dat de koerier na aanbellen niet wacht en direct weer gaat. . Ik weet dit omdat het me overkomt op vrije dagen terwijl ik op de bank in mijn woonkamer zit. Het kost me hooguit 5 seconden om bij de voordeur te zijn. Als ik de koerier hier vriendelijk op aan spreek krijg ik vervolgens een grote mond of een onbeleefd antwoord. In ieder geval gaat men er niet op,. word ik genegeerd en loopt de koerier in kwestie direct weer weg. Ik begrijp dat tijd geld kost maar dit gaat mijn pet te boven. Ik vind het niet acceptabel als klant. Zojuist 13.58 uur overkwam het me weer. Ik sprak de man er op aan, kreeg een boze blik, het woord “prima mevrouw” en de rug werd me toegekeerd. Ik ben normaliter geen mens wat klachten in dient maar ik vind dit echt ver beneden de maat.
Ik hoop dat u deze klacht serieus neemt.

Simone Langewouters

Wanneer ik netjes en beleefd te woord word gestaan en dat de koerier de moeite neemt te wachten na het aanbellen binnen een acceptabele tijd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Beste mevrouw Langewouters, Bedankt dat u deze klacht wel meld bij ons. Op deze manier kunnen wij onze service weer verbeteren, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat u zo te woord wordt gestaan. Ik kan momenteel geen zending vinden die op 27/08/2016 bij u is aangeboden. Om de juiste persoon hierop aan te spreken ontvang ik graag het traceernummer. Tevens zou ik graag willen weten of dit telkens dezelfde bezorger betreft. Alvast bedankt. Met vriendelijk groet, Manon Klantenservice DHL Parcel

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 16:14 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Slangewouters