Klacht: Koerier met kenteken 44-vjd-2

Luie koerier op 17 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koerier bezorgd elke keer weer mijn pakketten op de grond in het openbaar waar 700 mensen bij kunnen, hij komt nooit aan je deur of pick up point. Lekker makkelijk lui persoon alles op de grond zetten in het gebouw scannen en wegwezen.

Gewenste Oplossing:

Naar de deur lopen, aanbellen/kloppen, of als ie dat al te beroerd vind voor een bezorger, zet dan tenminste mijn pakket af bij een pick up point.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het is absoluut niet de bedoeling pakketten in een algemene hal neer te zetten. Goed dat u contact opneemt. Heeft u voor ons de traceercode van de zending waarbij dit gebeurde? U geeft ook aan dat dit telkens gebeurd, zou u ook traceercodes van de vorige keren willen bevestigen? Op basis hiervan zullen wij uw klacht doorzetten. In afwachting van uw bericht. Met vriendelijke groet, Kayley DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Luie koerier

1 maand geleden - Nee ik heb geen codes van de pakketten die de studenten bestellen, ik ben werkzaam op de hoogeweg 1 en komen steeds klachten over pakketten die niet verdwijnen enof nooit aankomen, tsja als de bezorger alles in het openbaar laat liggen.. kenteken bezorger 44-VJD-2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 december 2021 om 18:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas heb ik echt de gegevens van een pakket nodig om te kunnen achterhalen welke bezorger dit is geweest. Het is niet gezegd dat dezelfde chauffeur altijd op dezelfde bus rijdt, dus met een kenteken kan ik het helaas niet achterhalen. Mocht het weer voorkomen wil ik u vragen om het traceernummer (code onder de barcode) te noteren zodat we de klacht gericht door kunnen zetten.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel E-care

Luie koerier

Heeft op 17 december 2021 om 18:24 geantwoord

dat gaat een beetje moeilijk als alle pakketten gestolen worden hier, en de internationale studenten begrijpen meestal zelf niet goed hoe ze dit moeten aanpakken/oplossen. ik vraag wel aan hun voor de pakketnummer volgende keer als het weer gestolen word.

Alle klachten die gemeld zijn door Luie koerier