Klacht: Koerier meldt afgifte bij buren, maar die zijn 2 weken op vakantie. Pakket verdwenen

op 23 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb goederen besteld. Ik had DHL toestemming gegeven om deze bij mijn beide buren (incl nummers) mochten worden afgegeven. Ik was alleen niet in de veronderstelling dat een dag ervoor (omdat ik zelf voor mijn werk in het buitenland was en mijn vrouw niet had gesproken) mijn buren op nr 13 twee weken op vakantie gingen en dus NIET thuis waren. De koerier die nr 3834829482 moest afleveren noemde op zijn aflevering juist nr 13 die natuurlijk er nooit is geweest. Op nr 12 hadden de buren toezicht op het huis voor de plantjes en konden zien of er eventueel toch binnen zou staan maar in theorie kon dat natuurlijk niet, want ze waren er gewoonweg niet. Koerier houdt vol dat op het feitelijk onmogelijke adres de spullen zijn afgeleverd. Ze onderzoeken inmiddels de zaak maar ik krijg het gevoel dat ik flink bedonderd ben en eigenlijk DHL als firma lijdt onder dit soort personeel. Het is eigenlijk ook dom dat je een huisnr opschrijft van mensen die aantoonbaar er gewoon nooit zijn geweest.

Gewenste Oplossing:

Om eerlijk te zijn wil ik gewoon mijn bestelde spullen. Ik overweeg daarom ook aangifte van verduistering en valsheid in geschrifte door de bestuurder. Valsheid in geschrifte is voor het onjuist noteren van een oplevering die verduisterd is. Voor deze verwijten is hij/zij ook hoofdelijk aansprakelijk en niet DHL.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door paulroelofs