Klacht: Koerier heeft lak aan aanpassing aflevering.

MatVanHouten op 15 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb de bezorgoptie van mijn pakket ruim van tevoren aangepast via jullie site, deze zou bezorgd worden bij een DHL Parcelpoint, nu zie ik dat deze dat de aanpassing verwerkt is maar dat de bezorging gewoon bij mij thuis is gedaan.

Voor wat geven jullie consumenten de optie om hun bezorging aan te passen als jullie hier niet zelf aan kunnen houden, ik heb gelezen dat dit wel vaker voorkomt en dat de koerier lak heeft aan de aanpassing van de consument.

Het kan geen systeemfout zijn aangezien er bij de track en trace duidelijk staat dat de aflevering bij een parcelshop plaatsvind, maar dat de koerier hier lak aan heeft is iets wat DHL zich aan kan rekenen.

Aangezien dit niet de eerste keer dat dit voorkomt wil ik graag vernemen wat DHL hier aan gaat doen, ik ben het beu dat koeriers van DHL hun werk niet normaal kunnen doen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat DHL concrete stappen gaat ondernemen tegen koeriers die hun werk niet goed doen, lak hebben aan wensen van consumenten en doen waar ze op dat moment zin in hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 september 2021 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw bericht. Begrijpelijk dat u het ontzettend vervelend vindt dat uw zending ondanks uw juiste wijziging alsnog wordt aangeboden op uw adres. Ik zie dat de wijziging in ons systeem goed verwerkt is. Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de chauffeur in kwestie. Dit zal besproken worden.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Kayley
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door MatVanHouten