Klacht: knijpen internetaansluiting

op 29 oktober 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben sinds een maand klant bij UPC, en de 1e 3 weken was ik zeer tevreden.
Alles werkte naar behoren, snelheid v.h. internet was wat het moest zijn, namelijk 50mbit.

Echter na 3 weken, viel het me op dat de snelheid ineens gehalveerd was.
Nu denk je aan van alles, kan druk zijn, kan aan hetgeen je download liggen etc etc.
Maar na 2 weken dezelfde snelheid ineens te behouden, ben ik gaan spitten.
Ik heb op www.speedtest.nl vlak na het aansluiten van mijn inet in de 1e week een paar tests gedaan, die toen ook mooi op een juiste snelheid voor 50 mbit kwamen.

Nu echter, is het nog maar de helft, ik ben er dus zeker van dat ik wordt geknepen.
Na wat op internet gegoogled te hebben, kwam ik erachter dat UPC in het verleden al mensen met een usenet account knepen, toen een tijdje dat niet gedaan hebben, maar nu dus sinds kort weer wel.

Ik betaal voor 50mbit, maar heb nu dus maar 25mbit.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn? En dat mag ook niet zomaar volgens mij, niets is erover gezegd door UPC, nergens staat dat.
Dus ik ben best pissig nu, en ga nog wel met UPC in conclaaf hierover.

Zijn er nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn originele snelheid terug heb, 50 Mbit, waar ik voor gekozen heb met bestellen, en waar ik ook recht op heb.

Alle klachten die gemeld zijn door Dukestah