Klacht: Knauf wandisolatierol 70 mm, goed voor 7,2 m² voor €32,26 heeft Praxis helemaal niet

op 05 april 2013 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Knauf wandisolatierol 70 mm, goed voor 7,2 m²is in de winkel van praxis Apeldoorn duurder dan op internet (Praxis), op internet kost deze €32,26 in de winkel Praxis Apeldoorn kost deze €35,93 maar zit tevens maar 4,32m² in

Inplaats van 2 pakken Knauf wandisolatierol 70 mm, heb ik zaterdag 23 maart jl.(Praxis Apeldoorn) 3 pakken moeten kopen om aan 12,5m² te komen.De medewerkers van de Praxis deed het af met het is één drukfout van het hoofdkantoor,dit geven wij (Praxis Apeldoorn) meteen door.Nu ik op het internet (Praxis)kijkt is de prijs van Knauf wandisolatierol 70 mm, goed voor 7,2 m² voor €32,26 nog het zelfde als 23 maart jl.. Ik ben tevreden met 2 pakken Knauf wandisolatie 70 mm 4,32m² omdat ik teveel hebt betaalt volgens Praxis internet en dat maar 4,32m² in één pak zit (Praxis internet 7,2m².

Dit wil ik ook even schrijven:3 weken wandtegels bestelt, deze zijn netjes en gratis thuis bezorgt.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nieuwe