Klacht: kapot

op 30 juli 2011 over Knappehond in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had een mand gekocht van 24,95 met verzendkosten er bij ,heb ik rond de 34 euro betaald niet veel maar bij aankomst bleek er veel stuk te zijn ,zo kwam de vulling er uit en niet uit 1 deel maar bijna rondom ik heb ze een e-mail verstuurt met de foto wat er kapot was ik kreeg pas reaktie na de 2 e-mail en om netjes te blijven kort samen gevat moest ik niet zeuren en ze nam het niet terug wat het was toch al afgeprijs daar op heb ik een mail terug gestuurt met de mededeling dat ze dat in de site had moeten vermelden dat het stuk was en dat ik dacht dat het gewoon de laatste was ,ik wacht nog steeds op antwoordt.
nog steeds staan de zelfde mandjes op haar site (zijn die wel heel?)

Gewenste Oplossing:

gewoon een nieuwe of mijn geld terug
of ee deel dan moet ik mijn moeder laten maken als dat gaat

Alle klachten die gemeld zijn door betje64