Klacht: Kliko met restafval niet geleegd

op 13 oktober 2016 over van Gansewinkel in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdagavond hebben wij de Kliko op de juiste plaats gezet voor ledigen op vrijdag.
Vrijdag middag constateerde ik dat alle kliko’s daar geleegd waren behalve die van mij.
Gelijk die middag gebeld met de klantenservice van van Gansewinkel.
Ik zou maandagmorgen terug gebeld worden.
Ik ben nooit gebeld.
Vandaag weer gebeld, er werd aangegeven dat wanneer ik niets terug hoorde ik bij de volgende lediging wat extra zakken mocht neerzetten.
Even later werd ik gebeld dat dit toch niet werd goedgekeurd.
Er werd mij verder ook geen oplossing geboden. De kliko’s worden maar 1 x per 4 weken geledigd!

Gewenste Oplossing:

Wanneer er een oplossing geboden voor mijn afval, wanneer ik het ga inleveren bij het milieustation moet ik daarvoor betalen. Dit was niet mijn schuld, de bak stond op de juiste tijd op de juiste plaats!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Gansewinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Gansewinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Bunnig