Klacht: Kleine tomaat is afstraffing voor mij

op 17 september 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben heel erg boos. Ik ben een brave burger, steel niet en gebruik de zelfscan zoals het hoort.

Vanmorgen is mijn hele kar leeggehaald zonder een reden.

Dat je bij steekproef gecontroleerd kan worden is logisch (5 producten scannen).
Bij mij werd de hele kar leeggehaald en dat gebeurd alleen als je eerder bij een steekproef iets fout had gedaan. Dat is bij mij nog nooit gebeurd!

De uiteindelijke reden: een kleine tomaat die ik bij mij avocado wilde eten en blijkbaar te weinig leek te kosten.13 cent.
Daarom moest ik ter schande worden gemaakt en daar staan terwijl mijn hele kar (weekboodschappen) opnieuw werd gescand. Lekker Corona proef: iemand die alles aanraakt wat ik zelf al netjes in 3 shoppers had ingepakt. Je weet wel: zwaar onderin, licht bovenin, netjes het fruit apart van het diepvries spul…

En je krijgt het ongeveer weer terug in je shoppers…..

Mijn klacht: als jullie kleine tomaten verkopen wil ik daarvoor niet de dupe zijn.
Jullie zijn nu een klant kwijt.

Een uitgebreid excuus en een uitgebreide uitleg waarom iemand die nooit iets fout heeft gedaan bij jullie winkel als frauw deur (het echt woord mag ik niet plaatsen blijkbaar…..dan wordt mijn klacht niet verstuurd) wordt behandeld vanwege een kleine tomaat die jullie zelf verkopen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door