Klacht: Kledinghangers

op 18 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Een tijdje terug heb ik veel te laat kledinghangers ontvangen voor mijn winkel: Rewear Store te Beekstraat 54 in Weert. Ik heb 2 dozen retour laten zenden en deze zijn opgehaald door DHL. Tot mijn grote verbazing en frustratie heb ik een aanmaning ontvangen van het bedrijf waar ik ze besteld heb. Zij geven aan dat ze de kledinghangers nog niet retour ontvangen hebben. De vraag is dus: Waar zijn de kledinghangers? Ik ben echt erg ontevreden over de service van DHL. Ik ga zeker stappen ondernemen als ik op korte termijn niet hoor waar de hangers gebleven zijn.

Gewenste Oplossing:

/

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 juli 2017 om 13:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de kleerhangers nog niet retour zijn ontvangen. Uiteraard kijk ik dit graag verder voor u na. Heeft voor mij de traceercode van de retourzending?

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare en klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rewear store