Klacht: Kleding niet binnengekomen, geen geld terug.

op 20 februari 2018 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2 december heb ik 2 kledingartikelen besteld. Nu, twee maanden later, heb ik nog niks ontvangen. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf via
WhatsApp (via de mail reageren ze niet) en zij hebben toegezegd om het geld terug te storten. Dit was echter een week geleden en ik heb het geld nog steeds niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug heb gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 15 maart 2018 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Natascha,

Bedankt voor je bericht. Graag nemen wij jouw klacht in behandeling.

Volgens onze administratie is jouw gemaakte klacht reeds opgelost en staat de betaling inmiddels weer op je rekeningnummer.

Onze excuses voor het vervelende verloop. Mocht je toch nog vragen hebben vernemen we dit graag van je.

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements

www.mode-statements.com
info@mode-statements.com

Follow @ FB
Follow @ IG

BTW: NL856805579.B01
KvK: 67042104

Alle klachten die gemeld zijn door Natascha53