Klacht: Klarna is onbereikbaar en stuurt eerste betaling via Segoria

op 14 januari 2019 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden een bestelling gedaan via internet voor een product uit China. De facturatie zou achteraf via Klarna verlopen. We hoorden helemaal niets, totdat opeens een brief van het bedrijf Segoria op de mat viel. Segoria telt 40,00 euro incassokosten bij je aankoopbedrag op, met het verzoek z.s.m. te betalen. Elke poging om verhaal te halen bij Klarna is tevergeefs.

Gewenste Oplossing:

De incassokosten gaan we uiteraard niet betalen. Zodra Klarna dit afgehandeld heeft zijn we tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 15 januari 2019 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pascal,

Wat vervelend dat je geen factuur of herinneringen hebt ontvangen.

Wij kijken dat graag voor je na.
De procedure is dat je de originele factuur via de e-mail ontvangt net als de eerste kostenloze herinnering. De tweede herinnering ontvang je via de post. Daarna gaat de factuur pas naar ons incassobureau.

Zou je ons via hello@klarna.nl willen informeren over de betalingsomschrijving, het gebruikte e-mailadres en ter controle je geboortedatum?
Dan kunnen wij je informeren over het verloop van je factuur.

Alvast bedankt!

Een fijne dag!

Groet, Marleen

Alle klachten die gemeld zijn door Peter MG Janssen