Klacht: Klantvriendelijkheid ontbreekt asociaal gedrag echter wel aanwezig

op 24 september 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Toen ik vrijdag om 17:54 lijn 41 richting Kerkrade in stapte zoals altijd wist kon ik helaas niet weten in een bus te zitten die al 45 minuten vertraging had. Blijkbaar had de chauffeur er ook geen boodschap aan dat zij met een bus vol mensen rond reet die graag bij een bestemming zouden willen aankomen. Zij besloot namelijk om zonder enige waarschuwing vooraf bij Parkstad Stadion te stoppen en iedereen de bus uit te sturen! Wanneer de mensen om verklaringen begonnen te vragen kwam de smoes over de vertraging. Sorry maar wanneer een bus vertraging heeft ben ik niet van mening dat men dit tot probleem kan maken van de reizigers die de veel te dure dienst betalen. Zo onbeleefd als mevrouw was stelde ze voor dat het haar probleem ook niet was en dat men dan maar 3 kwartier tot de eindbestemming kon gaan lopen. En dat we ook maar niet moesten ‘zeiken’zoals ze het noemde, tenslotte had ook niemand geklaagd toen ze eerder in Heerlen van het station vertrok. Deze rit heeft duidelijk gemaakt dat Veolia niet alleen veel te duur is maar teven als dienstverlener geen verstand heeft van dienstverlening, klantvriendelijkheid of een juiste werving en selectie van de medewerkers.

De klacht had simpelweg verholpen kunnen worden door de reiziger eerder te informeren zoals bijvoorbeeld bij het instappen en dit op een nettere manier te doen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ginette2508