Klacht: Klantvriendelijkheid kan beter

op 31 januari 2014 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdagmiddag 29 jan wilde ik uitrijden bij de Parkeergarage de Beestenmarkt in Amersfoort. Ik was getuigen van een calamiteit. Een jonge vrouw had geen geldige uitrij kaart. Ze stond vooraan in een lange rij om half vijf. Het was erg druk.
Ze had te weinig tegoed op haar chip. Ze sprak via de help desk maar die liet haar niet gaan. Mijn suggestie is, wees klantvriendelijk en vraag of er een hele rij achter staat en laat doorgaan! Nu moest ze of de stad in om chip bij te laden, met je auto nog steeds vooraan de rij. Of bedelen om geld bij andere automobilisten. Dat laatste gebeurde. Alles duurde zo lang dat vervolgens de hele rij ook niet meer kon uitrijden.

Alle klachten die gemeld zijn door Mieneke Laseur