Klacht: klantvriendelijkheid???

op 30 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 24-10-2011 is door ons eerdergenoemde headset gekocht bij een Filiaal van Vodafone in Roermond. Aldaar is de vraag gesteld of deze headset ook voor de Gsm Samsung star geschikt was, dit werd bevestigd. Thuisgekomen bleek dit niet het geval te zijn. Daar wij in Grubbenvorst wonen hebben wij vandaag zaterdag 29 oktober 2011 rond 13.00 uur, deze headset bij een filiaal van jullie in Venlo proberen te ruilen. Wij werden te woord gestaan door een medewerker die zich bekend maakte als zijnde Bart. Hij gaf ons aan dat hij niets voor ons kon betekenen. In het filiaal in Venlo bleek dit niet te kunnen vanwege het computersysteem wat hier niet op ingericht was. Hierdoor kon hij niets terugnemen, want dan zou het computersysteem op hol slaan. In een ander filiaal zou deze ruiling geen probleem opleveren. Wij gaven aan dat dit niet bepaalt klantvriendelijk was. Bart gaf ons aan hier niets aan te kunnen doen. Op onze vraag om een paraaf of een stempel op de rekening te plaatsen zodat wij niet meer gebonden zouden zijn aan de ruilingstermijn van zeven dagen, gaf hij ook aan hier niets aan te kunnen doen. Wij kregen eerder het idee dat hij hier niets aan wilde doen. Ik heb hem nog uitgelegd dat vodafone een intern probleem had doch dat het toch niet zo moet zijn dat wij als klant hier de dupe van worden. Bart verblikte of verbloosde niet en gaf aan hier niets aan te kunnen doen.
Een stempel met paraaf plaatsen zodat wij enige dagen respijt zouden hebben om deze headset te ruilen in een ander filiaal is wel het minste wat deze medewerker had kunnen doen. Onze indruk was en is nog steeds dat hij hier totaal geen zin in had, hij maakte een ongeinteresseerde indruk….

In Roermond geven ze dus verkeerd advies zodat wij een probleem hebben en in Venlo kunnen we niet verder geholpen worden…..

Verderop vraagt U naar de snelheid; wij hebben een nummertje moeten trekken en waren na ongeveer 20 minuten aan de beurt. Echt snel is dit niet.

Vriendelijkheid:ik denk dat wij deze al voldoende hebben beschreven.

Oplossing: Deze zullen wij nog wel horen.

Minimaal het geld terug, wij proberen de headset nog in een ander filiaal te ruilen doch dit zal niet binnen de genoemde termijn gaan lukken.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste Rutger1, Het klinkt erg vervelend wat er is gebeurd en het is uiteraard niet de bedoeling dat de klant de dupe wordt van een probleem met het systeem in de winkel. Ik bied je namens Vodafone mijn excuses aan voor het ongemak dat je hebt ervaren. Is het je inmiddels gelukt om de headset te ruilen? Zo nee, laat me dit dan weten. Dan ga ik kijken of ik iets voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Rachelle Vodafone Webcare Nederland

Reactie van de melder van de klacht rutger1

6 jaren geleden - Hallo Het is mij nog niet gelukt om de headset te ruilen. Met vriendelijke groet, Rutger

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 12:16 geantwoord

I.v.m. opschonen is deze oude klacht afgesloten.Als deze klacht nog niet is opgelost kun je een nieuwe klacht aanmaken in klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door rutger1