Klacht: klantvriendelijkheid

op 15 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Tijdens mijn verblijf op de camping van het vakantiepark de Roompot te Mierlo is er op woensdag 3 augustus rond 21:30 een hoosbui gevallen waardoor er een waterplas achter mijn vouwwagen kwam te staan en deze naar binnen liep.
Ik ben toen met mijn 2 kinderen van 16 en 13 jaar oud water weg gaan scheppen met 2 hondenbakken en een afwasteiltje om zo meer overlast in de vouwwagen te voorkomen. Op het zelfde moment dat wij water staan te scheppen komt er een meneer van de beveiliging naar mijn buren met de mededeling dat hun partytent afgebroken dient te worden omdat deze niet op een roompot camping mogen worden opgezet.
Deze mensen stonden al 2 dagen naast mij met een partytent, het was in mijn ogen dan ook zeer ongepast om op dit moment na al die regen te beginnen over een partytent. Toen ik dan ook de hulp van deze beveiliger wilde vragen werd mij snel duidelijk dat er geen hulp vanuit zijn kant in zat. Hij kon niets voor mij betekenen, hij kon niemand bellen ik kon morgenochtend naar de receptie gaan en vragen naar de technische dienst. Ik heb gevraagd of dat er misschien zandzakken waren of dat hij met een paar man een geultje kon graven waardoor het water zou zakken. Maar hierop kreeg ik als antwoord dat hij daar niet aan kon beginnen omdat de gehele camping last had van wateroverlast en hij kon niet heel de camping helpen. Met deze mededelingen kon ik het doen, ik ben samen met mijn 2 zoons een uur bezig geweest om het de waterplas te doen verwijderen. De andere dag werd ik geteisterd door spierpijn. Ik voelde mij enorm in de steek gelaten door de roompot, ik snap dat een hoosbui overmacht is maar ik neem dat dit vaker voorkomt en dat een organisatie als de roompot er dan wel mag staan voor zijn gasten.

Verder wil ik aangeven dat ik had gezocht op tienercamping en dat deze camping hiermee wordt aangeduid. Maar de camping is geen tienercamping, de sluitingstijden zijn veel te vroeg, en het merendeel van de gasten zijn jonge gezinnen. Mijn 3 tieners vonden geen aansluiting op deze camping. De Camping zelf wordt wel gerund door tieners waardoor het vaak gaotisch is, bij iedere vraag die ik stelde moesten ze deze navragen bij een collega waar je dan een tijdje op stond te wachten. Ook klopte de verstrekte informatie niet altijd, zo vertelde ze bij de receptie dat bepaalde activiteiten zoals laser gamen bij slecht weer binnen werden gehouden maar eenmaal bij het aanmelden bleek de activiteit te worden geannuleerd bij slecht weer, wat weer teleur gestelde gezichten opleverde.

Het was voor het eerst na mijn scheiding dat ik alleen met mijn kinderen op vakantie ging. Ik had gehoopt op een gezellig week met de kids, maar ik voelde mij eigenlijk ontzettend eenzaam doordat ik geen steun kreeg tijdens het slechte weer waardoor ik wateroverlast had.
Ook had ik verwacht dat mijn kinderen aansluiting zouden vinden met andere tieners zodat ik niet de gehele week mijn kinderen zou moeten vermaken, maar aangezien er bijna geen leeftijd genootjes waren, waren ze op elkaar aangewezen en zaten ze constant bij mij en verveelde ze zich.
U zult begrijpen dat ik uitgeput en teleurgesteld thuis kwam ipv uitgerust

Alle klachten die gemeld zijn door Tanja van der Weegen