Klacht: Klantonvriendelijkheid

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakketje vanuit Duitsland laten verzenden, en dit is door dhl op een ander adres ( Oosterhout ipv Oosterend op Texel) bezorgd.
Dhl wijs naar de verzender, terwijl er duidelijk mijn adres ( Oosterend , Texel) op het etiket staat .
Ik heb dit voorgelegd bij de klantenservice van dhl , maar zij weigeren een foto van het pakket met daarop het juiste adres te ontvangen en blijven naar de verantwoording van de verzender te wijzen
De foto van het pakket heb ik ontvangen van de ( verkeerde) ontvanger in Oosterhout

Als dhl dit op een nette manier oplost, of mij schadeloos stelt ( het pakket bevat een antieke camera met een vervangingswaarde van om en nabij €1200

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 12:38 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw melding. Ik heb de zending nagekeken en deze is inderdaad afgegeven in Oosterhout Noord-Brabant. Waar dit precies fout is gegaan zal onderzocht moeten worden. Dat moet helaas gebeuren via uw verzender in Duitsland.

Uw verzender kan in Duitsland contact opnemen met DHLDeutsche Post en aangeven dat het op een onjuist adres terecht is gekomen in Nederland. Onze Duitse collega's nemen dit indien nodig verder met ons op. Een eventuele claim zal ook ingediend moeten worden via uw verzender in Duitsland, helaas is het voor u als geadresseerde niet mogelijk hier een claim voor in te dienen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wjboon