Klacht: Klantonvriendelijkheid!

op 07 september 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

25-08-2016 tuinstoelen besteld, gekozen voor zelf ophalen. We werden zelfde dag gebeld, u kunt ze komen ophalen, ik actie ondernomen om vervoer te regelen om 6 stoelen mee te krijgen. Mijn partner haalt stoelen op, bij thuiskomst en openen van de doos zijn het de verkeerde stoelen. We brengen ze terug en onze stoelen zijn er niet meer. Moeten geleverd worden. Dit zou 2 dagen daarna gebeuren. Ik bel ze op zaterdag Ja de stoelen zijn binnen.. Dus ik vraag ze goed te kijken of het lounge of tuinstoel is. Loungestoel is het.. Die moet ik niet hebben zei ik. Oh dan moeten we ze bestellen zijn ze dinsdag binnen… Bijna 2 weken verder 10x gebeld waarvan 2 x niet terug gebeld, bel ik vandaag op dat ik het behoorlijk zat ben, ik heb betaald wordt me elke keer verteld ja mevrouw over 2 dagen… 1 x vervoer met aanhanger geregeld.. En 0 empathie van de medewerkers. Vandaag werd me op het hart gedrukt door een medewerker dat het uitgezocht zou worden en dat ik netjes terug gebeld word. Dit gebeurd niet.. Ik krijg een email met het verhaal het geld is terug gestort de stoelen zijn NIET leverbaar meer. Daar wacht ik dan 2 weken op. En konden ze me niet eerder vertellen, ze komen met geen tegemoetkoming.. Geen excuses niks. Toen ik ze online bestelde waren ze nog wel leverbaar.. En door gestuntel van medewerkers in DUIVEN, nu geen stoelen en wachten op mijn geld terug! Nu heb ik dus een tuintafel zonder stoelen!!!!!!

Dat ze me tegemoetkomen met een andere aanbieding, of op zijn minst een excuses op z'n plaats. Voor het laten wachten en elke keer voorliegen en ons er zoveel tijd in laten steken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joanghilaine@hotmail.com