Klacht: Klantonvriendelijke Kassiere Hornbach Alblasserdam

op 27 februari 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen zaterdag met mijn hoogzwangere vrouw nog even wat spullen gekocht bij Hornbach Alblasserdam, echter wat meer dan dat we voorzien hadden. Bij de kassa aangekomen werd ons door de kassiere verteld dat het mandje eigenlijk niet mee naar buiten mocht, ivm met het veelal niet terugbrengen hiervan. Ik gaf aan dat ik dat wel begreep, maar dat ik toch ook mijn spullen in de auto mest krijgen. Komt er een oudere kassiere voor me staan en zei dat ik niet verder dan de deur moest gaan! Ik kon me nog net inhouden. Mijn vrouw moest wachten. Werden als honden behandeld! Intussen kwam er een meneer van de beveiliging die mijn vrouw geholpen heeft alles is een plastic zak van de Horbach te doen. Deze beveiliger bood ook zijn excuus aan voor het gedrag van zijn collega. Hulde voor deze beveiliger. Echter het is mijn laatste keer bij de Hornbach geweest als je zo behandeld wordt door die oudere kassiere.

Excuses van de betreffende medewerkster! En indien Hornbach niet meer klanten kwijt wil een leuke compensatie.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 03 maart 2017 om 14:24 geantwoord

Heeft op 20 maart 2017 om 13:11 geantwoord

Bedankt voor uw reactie.

Echter is mij nooit een tasje aangeboden om de spullen mee naar buiten te nemen. Daarnaast vindt ik nog steeds het optreden van de hoofd casssiére ongepast en buitenproportioneel, om mij de doorgang te belemmeren. Van iemand in deze functie had ik toch meer inlevingsvermogen en klantvriendelijkheid verwacht. Dit was helaas ver te zoeken. Dit blijkt ook uit de reactie van de beveiliger.

M vr gr
Theodoor Kerkhoff