Klacht: Klantonvriendelijke en niet behulpzame bejegening

op 27 september 2011 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 sept 2011 rond 15u was ik in De Sting te Den Haag. Ik vroeg een van de medewerkers in de winkel of er een grotere maat aanwezig was van een kledingstuk. Deze was niet aanwezig. Ik vroeg vervolgens of het mogelijk was dat het filiaal Lady Sting te Den Haag wel dit kledingstuk in de juiste maat zou hebben, en informeerde of een van de inmiddels 2 medewerkers ter plekke even zou kunnen telefoneren naar dat filiaal. Dit aangezien het filiaal zich aan de andere kant van het centrum bevindt. De 2 medewerkers gingen in discussie met elkaar wie van hen zou gaan bellen. De ene medewerker noemde aan de andere medewerker dat haar werkdag er bijna op zat. Ze bleven maar met elkaar in discussie, waarop ik lichtelijk geirriteerd heb aangegeven dat het niet meer hoefde, en ben weggegaan.

Gewenste Oplossing:

Personeel beter scholen in klantvriendelijkheid. Op de huidige manier bereik je bij mij dat ik de winkel minder tot niet zal bezoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door TdK80