Klacht: Klantonvriendelijk

op 20 mei 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Mijn ouders hebben een bankstel gekocht vorige jaar wat al vrij snel ging scheuren. Hierover meerdere meldingen gedaan maar geen reactie. Afgelopen weekend via een klacht dan toch contact. Moeten ze de bank brengen. Waar slaat dit op. Mijn vader is uitbehandeld en kan helemaal niets meer. Mijn moeder die op haar tandvlees loopt.

Hoe kunnen jullie dit doen?

Ja jullie kunnen het ook ophalen voor 75 euro en terugbrengen, ook nog eens 75 euro.
Vervolgens zitten deze mensen dan 12 weken zonder bank.

Ze waren zo trots op hun gelijkvloerse woning waar mijn vader zijn laatste weken nog kan doorbrengen. Waarom dan zo moeilijk doen???

Dit kunnen ze er niet bij hebben. Maak een uitzondering. Haal dat bankstel op en geef deze mensen een nieuw bankstelletje zodat ze de tijd die ze samen nog hebben op een fijne manier kunnen doorbrengen.

Gewoon een nieuw bankstel.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

2 maanden geleden - Beste mevrouw van Ooij, Bedankt voor uw bericht. Wij betreuren het dat deze situatie zich heeft voortgedaan. Wij begrijpen uw situatie en willen graag met u meedenken. Ik heb uw klacht intern doorgezet naar onze service afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 06 juni 2021 om 16:00 geantwoord

Beste mevrouw van Ooij,
Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses, dat het bankstel van uw ouders niet aan hun verwachtingen voldoet.
Inmiddels is er binnen de procedures een passende oplossing geboden aan uw ouders en gaan wij er vanuit dat alles nu verder naar wens opgelost is of wordt.
Mocht u nog vragen c.q. opmerkingen hebben, kunt u contact opnemen met het filiaal van aankoop.
Deze zullen u dan graag verder helpen.

Team aftersales

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke2528