Klacht: Klantenservice reageert niet op opzegging contract, maar stuurt wel een aanmaning

op 19 juli 2021 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Enige tijd geleden heb ik mijn servicecontract opgezegd. Na opzegging is er wederom geld van mijn rekening afgeschreven en dat heb ik teruggedraaid en meteen via mail contact opgenomen met de vraag waarom er geld was afgeschreven en de bevestiging van opzegging heb ik mij gestuurd. Ik praat dan over maart en tot op de dag van vandaag mailt/ belt niemand mij terug om uitleg te geven, maar krijg ik wel een aanmaning. Ook heb ik een officiële klacht ingediend via de klachten service, maar ook daar wordt niet op gereageerd. Ik heb ook gebeld, maar daar werd niet opgenomen. Ik ben helemaal klaar met deze slecht klantenservice die nergens op reageert maar wel aanmaningen kan sturen.

Gewenste Oplossing:

Als er contact met mij ogenomen wordt en dat er gekeken wordt waarom Feenstra denkt dat ze nog geld van mij moeten ontvangen terwijl mijn contract al is opgezegd. En ik wil dat ze de aanmaning weghalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-MarieM