Klacht: Klantenservice ongekend slecht.

op 28 september 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een plastic kapje van de afwasmachine afgebroken binnen de 2 jaar fabrieksgarantie. Het is een Indesit, maar is dus blijkbaar overgenomen door whirlpool. Vaatwasser online geregistreerd, duidelijk probleem vermelding met foto. Ik heb aangeboden om het zelf te vervangen, als er zo’n kapje opgestuurd kan worden. Ik heb nu inmiddels 6 keer gemaild, maar krijg alleen maar vage ontwijkende antwoorden via email. Ik heb het gevoel dat daar zeer gefrustreerde ongeïnteresseerde mensen werken. Van mij mogen ze het kapje houden, ik lijm het wel dicht. Whirlpool wordt het nooit meer, terwijl ik dacht dat het een goed betrouwbaar merk was.

Gewenste Oplossing:

Plastic kap opsturen, het klantenserviceteam eens goed doorlichten. Dat kan echt niet op deze manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RikZ