Klacht: Klantenservice onbereikbaar

Peterdct op 09 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

30 min in de wacht gestaan ! Dus telefoon maar weer neer gelegd

Bereikbaarheid verbeteren of terug bellen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 december 2021 om 10:42 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over onze bereikbaarheid en over een bericht wat niet is achtergelaten door de bezorger. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zoals telefonisch besproken heb ik uw klacht over de bereikbaarheid van de klantenservice geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. De klacht over het niet achterlaten van een briefje op uw adres heb ik doorgestuurd naar het depot zodat dit besproken kan worden met de bezorger. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Peterdct