Klacht: Klantenservice niet klantvriendelijk weigeren in contact te treden met leidingevende

op 22 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als ik bij de klantenservice vraag om leidingevende om uit de hand gelopen problemen weigeren ze mij in contact met hem of haar te brengen.

De hoorn wordt op de haak gegooit of via de chat wordt je niet geholpen krijg je bericht zoek het maar uit

NU actie niet ja ik noteer een klacht

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 14:59 geantwoord

Geachte heer Dikkenberg,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u teleurgesteld bent in onze dienstverlening. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er inderdaad meerdere klachten voor uw zijn aangemaakt. Deze worden echter intern opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor. Die bespreekt dit met de bezorger en zorgt voor passende maatregelen. Het is voor klanten niet mogelijk om contact te hebben met medewerkers op een depot of een leidinggevende. Hiervoor is onze klantenservice, maar uiteraard nemen wij alle klachten heel serieus.

Heeft op 29 december 2017 om 20:54 geantwoord

Nee ik heb gevraagd om leiding gevende van klantenservice toen werdt de telefoon op de haak gegooid.

Er werdt geen oplossing geboden en later kon in eens wel

Alle klachten die gemeld zijn door basd