Klacht: Klantenservice niet bereidwillend met zoeken naar oplossing.

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag hebben wij een pakketje besteld.
Deze zou dinsdag worden geleverd. Hier heb ik een verlofdag voor genomen.
De dinsdag ging voorbij en via de track en tracé code zagen wij ’s avonds dat de bezorgdatum was verschoven Naar woensdag middag.
Dus ik woensdag middag weer verlof genomen van het werk. En weer is het pakketje niet gekomen en verschoven Naar de volgende dag.
We belden de klantenservice van postnl en vroegen daar of ze aub het pakketje naar het dichtstbijzijnde afhaal punt konden sturen.
Omdat mijn man en ik beide moeten werken
We kregen geen medewerking en deze mevrouw was erg onbeleefd. Ze kon niks voor ons doen en we moesten het maar uitzoeken en afwachten wanneer hij bezorgd zou worden.
En het enigste wat ze kon zeggen in goed Nederlands was: nee dat kan ik niet.
Na verzoek om een collega aan de lijn te krijgen, die wel kan luisteren. Heeft mevrouw de verbinding verbroken…
Dit is weinig aan klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Als wij het pakketje donderdag 3 augustus kunnen afhalen op het dichtstbijzijnde afhaal punt.
En de mevrouw van de klantenservice ter verantwoording wordt geroepen.
Zodat ze ook leert luisteren!
Gezien het gebrekkig Nederlands wat ze sprak heb ik haar naam niet verstaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Severijnen, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het vervelend kan zijn wanneer u speciaal verlof hebt opgenomen voor de levering van een pakket en deze vervolgens uitgesteld wordt tot de volgende werkdag. Ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden. Het pakket heeft enige vertraging opgelopen, waardoor deze niet op dinsdag en woensdag geleverd kon worden. Zo te zien was er iets niet correct met het adres/barcode, waardoor dit pakket retour afzender gestuurd is. Ik zie dat de afzender hierover al contact met ons opgenomen heeft. Daarnaast spijt het mij om te horen dat u onbeleefd te woord bent gestaan via onze telefonische klantenservice. Ik zou dit voor u door kunnen geven, alleen is het dan wel noodzakelijk om de naam van deze medewerker te kunnen vermelden. Is er nog een mogelijkheid dat u zich deze naam kunt herinneren? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Severijnen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Severijnen,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Eugene S.