Klacht: klantenservice, maar geen service voor klanten

op 27 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij versturen ongeveer 100 pakketten per jaar, allen aangetekend om bij schade in ieder geval aanspraak te kunnen maken op een vergoeding voor onze klant. Aangetekend betekent toch verzekerd volgens de voorwaarden van PostNL. Als je dan een keer schade te melden hebt, verlangt de dame van de klantenservice foto’s van de verpakking, het materiaal waarmee verpakt e.d. Onze klant had wel een foto van het defecte artikel gemaakt, waarop ook de verzenddoos staat. Dat was niet voldoende. Omdat onze klant de klacht over het defecte artikel bij ons deponeerde, hebben wij de klacht doorgezet naar PostNL. Wij zijn namelijk wel klantgericht en klantvriendelijk bezig.Na 2 schriftelijke meldingen en 3 telefoongesprekken zijn wij er klaar mee,. Het is schandalig, het gaat hier om een schadebedrag van 65,00 Euro. PostNL wil blijkbaar dat je van elk te verzenden pakket een uitgebreide fotoserie maakt. Gekker moet het niet worden. het gaat om pakketnummer (track&trace) 3SKAAG579918674. ref.PostNL 02901069/00D30VG9X/500D01CIXXZ

Gewenste Oplossing:

nergens mee in dit geval

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 27 juni 2016 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Fennis,

Uit uw verhaal begrijp ik dat u een klacht hebt ingediend over de beschadiging van uw zending. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat mijn collega deze case heeft behandeld en dat deze gesloten is. Mocht u het niet eens zijn met de uitkomst, adviseer ik u om contact op te nemen met de casebehandelaar.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 juni 2016 om 15:28 geantwoord

het is toch wel heel klein van zo'n groot bedrijf om van een schade van 65,00 Euro aan te bieden 1/6 te vergoeden. Daarvoor heb ik meerdere malen moeten bellen en mailen. Wij zijn een klant die jaarlijks zo'n 100 pakketten verstuurd en als er schade is ook nog namens onze koper de zaak probeert op te lossen met PostNL. De betrokken behandelaar was verre van betrokken bij de klant en af en toe zeer onvriendelijk(het leek wel of ze het zelf moest betalen). We hebben trouwens nog steeds het geld niet gezien.

Alle klachten die gemeld zijn door fens-inn