Klacht: Klantenservice lost klachten niet op

Alphen32 op 02 januari 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klantenservice verkoopt op elke klacht een kletspraatje en lost daarmee de klacht op.
een klacht oplossen is echter heel iets anders.

Gewenste Oplossing:

Juiste klachtoplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 januari 2020 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat dit in korte tijd de derde keer is dat u over precies dezelfde zending een klacht indient. Mijn excuses als de antwoorden die wij hebben geboden niet naar wens waren.

Het klopt echter wel dat er sprake is geweest van overmacht, en het klopt ook dat interventieverzoeken voor vertraging kunnen zorgen als ze op een verkeerd moment worden afgegeven.

Uw pakket komt vanavond uw kant op. Ik heb er vertrouwen in dat die leverpoging wel gewoon probleemloos verloopt. Zeker omdat we hier ook achter de schermen natuurlijk voor u achteraan zijn gegaan.

Met vriendelijke groet,

Dion
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Alphen32