Klacht: Klantenservice is super slecht

op 30 september 2011 over Vitens in de categorie Waterschappen

Ik ben de dupe van een forse waterschade. Geen lekvergoeding gekregen voor een waterlekkage onder de grond van mijn woning. Ben ik niet mee eens. Maar goed zij willen dat ik het alsnog doodleuk betaal. Klantenserice spreekt met mij elke keer wat anders af. Ik vind het personeel uitermate onpersoonlijk, onvriendelijk en niet professioneel. Een tegemoetkoming en een middenweg vinden om de betaling te verrichten zit er niet tussen. Waarom zijn zij de enige bedrijf waarbij wij onze waterzaken kunnen regelen? Zij maken misbruik van hun monopolie positie. Klant is de dupe. Wat een slechte ervaring.

Ik heb een fikse aanbetaling gedaan op een (jaar) periodeafrekening. De periodeafrekening is de pan uit gerezen door een onvoorziene lekkage onder de grond. Ten eerste hebben zij mijn lekvergoeding afgewezen omdat zij vinden dat onder grond lekkage zichtbaar is. Daar ben ik het niet mee eens. Lekkage onder de woning is niet zichtbaar tenzij je onder je woning elke dag een rondje gaat kruipen voor de lol. Oplossing: Dat zij mij vertellen hoe een lekkage onder de grond zichtbaar is? en mij tenminste tegemoet komen met een vergoeding. En anders na mijn aanbetaling de maandlast die door 12 is gedeeld verminderen met het bedrag dat open staat. Dit is wat ik met een collega van Vitens ook had besproken. Deze had hij niet in de computer gezet. Dus heeft een andere collega mij doodleuk geweigerd om mijn maandbedrag te verminderen. Erg onterecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Asiana