Klacht: Klantenservice, garantie en annulering

op 15 september 2017 over aquariaveldhuis.nl in de categorie Internetshops - Dieren

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden heb ik een pompje gekocht. Deze bleek 2 exact dezelfde diameter uitstromen te hebben ivm 2 verschillende.

Ik heb dit meerdere keren gemeld, maar krijg geen enkele reactie. Na bellen eerst verzocht dit op de mail te zetten. Dit heb ik gedaan incl. foto\\\’s.

Vervolgens is de website geredesigned. Ziet er een stuk frisser/mooier uit, maar toen was mijn account weg. Weer contact want een nieuw password aanmaken lukte ook niet. Daarbij mijn problemen met de pomp opnieuw kenbaar gemaakt. Uiteindelijk krijg ik als enige reactie dat de account niet gemigreerd kunnen worden, dus verzoek om een nieuw account aan te maken. Functioneel antwoordt op de website, maar nog steeds geen antwoord op mijn probleem.

Desondanks een extra bestelling gedaan. Ik denk in goed vertrouwen zal alles wel opgelost worden maar nee hoor. Nog niks ontvangen en op een vraag over de bestelling wordt gewoon niet gereageerd. Daarbij is verkoop@ niet meer beschikbaar en info@ en klantenservice@ reageren allebei gewoon niet.

Inmiddels mijn bestelling geannuleerd, maar in de portal is alles nog op in behandeling. Dit alles speels nu al dik een maand maar contact , levering of de bestelling annuleren zit er blijkbaar niet in. Ik wacht dus nog steeds op een oplossing en annulering. Kortom ik wil een oplossing voor mijn pompje en mijn geld terug van de laatste bestelling want geannuleerd!

Update: 7okt.
Inmiddels nogmaals telefonisch contact opgenomen. Ik zou die dag teruggebeld worden. Is niet gebeurt maar een dag later had ik onverwachts een pakketje met levende inhoud.
Direct gemaild en smiddags een mail teruggekregen. Probleem, annulering enz was onbekend… gebeld maar verbinding werd verbroken (vermoed dit keer om technische reden. Daarna weer gemaild en toezegging gekregen dat alles opgelost wordt… Ik ben benieuwd. Wel jammer dat ik nu met onhoudbare levende dingen zit. Dit had beter gecommuniceerd moeten worden denk ik.

1. Bestelling annuleren
2. Missende onderdeel nageleverd
3. Openlijk een inhoudelijke reactie op mijn forumpost op het zeewaterforum

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over aquariaveldhuis.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over aquariaveldhuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jopb