Klacht: Klantenservice blijkt geboden oplossing niet na te kunnen komen!

op 11 augustus 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vorige week vrijdag (4-8-2017) werd de Outfit uitschuifbare tafel William bij ons afgeleverd. Direct in elkaar gezet en bij de laatste poot bleek dat de schroefdraad er niet goed in zat waardoor de poot niet vast te draaien was. Direct Blokker Klantenservice gebeld.
Alleen een nieuwe poot versturen / omruilen was niet mogelijk. (wel bij een winkel, klantenservice en wijzelf meerdere winkels gebeld. Allemaal tafel niet op voorraad of gaven aan dit niet te doen aangezien ze alleen service bieden op in de winkel gekochte artikelen.

Artikel kon na veel moeite en bij wijze van uitzondering vandaag opgehaald worden en vervolgens vandaag dezelfde dag weer direct nageleverd worden zodat ik niet nog een extra dag thuis hoefde te blijven. Mij werd verzekerd aan de telefoon dat wanneer de ophaalactie een week later zou zijn dat dit zou moeten lukken.

Bevestiging gehad van ophalen en vanochtend bericht dat de tafel opgehaald wordt. Aangezien ik geen tegenbericht gekregen had dat nalevering niet ging lukken ging ik er vanuit dat dit goed zou komen en wij vandaag eindelijk van onze nieuwe tuintafel konden gaan genieten.

Vanochtend om 09.00 uur direct Klantenservice gebeld met de vraag hoe laat de nalevering plaats zou vinden. En wat blijkt! Geen nalevering! dit was niet meer gelukt omdat het artikel niet voorradig was. Fijn dat Blokker Klantenservice dit dan ook aan de klant laat weten.

Om lang verhaal kort te maken: Afspraken worden niet nagekomen, nalevering vindt vandaag niet plaats en artikel wordt ook niet meer geleverd omdat er geen voorraad meer binnen komt.

De stoelen die wij ergens anders speciaal bij deze tafel hebben uitgezocht kunnen we nu dus gebruiken terwijl we geen tafel hebben!

Geboden compensatie: cadeaukaart van 15 euro, toen ik aangaf dat ik niet blij was met de geboden oplossing en gewoon een nieuwe tafel geleverd wil hebben is mij een cadeaukaart van 20 euro aangeboden. Meer kan de ‘Klanten’service niet voor mij betekenen.

Afspraken nakomen die gemaakt zijn en dus leveren van een zelfde tafel!

Aangezien klantenservice zegt dit niet te kunnen doen wil ik per direct mijn geld terug en hier niet nog meerdere dagen op moeten wachten. (Blokker geeft aan dit pas te kunnen doen zodra ophaalactie heeft plaatsgevonden en hier contact over op te nemen met PostNL).

Ik ben benieuwd of ze dit keer wel hun afspraken nakomen, ik betwijfel het!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melvin Baaij