Klacht: Klantenservice belachelijk

op 29 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb iets gekocht via Fashion Nova. Na drie dagen contact opnemen met Fashion Nova per mail omdat er geen huisnummer op het pakket stond, heb ik niks gehoord. Ik heb dus postnl proberen te bereiken. Ten eerste: er bestaat geen live chat meer. Ten tweede: die Robot Daan helpt niet eens en verbindt je ook niet door. Ten derde: ik probeer ze al 2 dagen te bellen en iedere wordt dit gezegd: alle lijnen zijn bezet. Probeer het later nog eens. Alle keren wordt er daarna opgehangen (verbinding verbroken). Ik probeerde dus net weer en toen kreeg ik het wel te pakken na twee dagen. Maar nu stond ik een kwartier aan de lijn!!! Daar ging mijn belminuten hé. Ik heb natuurlijk opgehangen. Wie weet hoe langer het zou duren. Belachelijke klantenservice hebben jullie. Niet eens een email of chat. Ben ook nog slechthorend en vind t lastig om te bellen. Ooit gedacht aan optie voor doven en slechthorenden? Mijn pakket heeft een groot probleem en ik kan ze niet bereiken.

Neem ASAP contact met me op. Telefonisch of per chat (die moeten jullie dan gaan instellen of messenger. ik wil ook ASAP een oplossing horen aangezien ik al twee dagen wacht en daardoor mijn pakket kan verliezen uit het buitenland.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 mei 2020 om 09:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket en de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u ons niet heeft kunnen bereiken en ik begrijp dat u zich zorgen maakt over uw bestelling aangezien er geen huisnummer bij vermeld staat. Het is echter niet mogelijk om het bezorg adres achteraf nog aan te passen of aan te vullen. Zonder huisnummer kunnen wij een pakket niet afleveren en zal het retour gaan naar de afzender. Ik adviseer u om daarmee in contact te blijven.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Wij zijn eventueel ook via twitter of facebook bereikbaar.

PostNL Klantenservice

Heeft op 29 mei 2020 om 11:14 geantwoord

Waarom doen jullie dit expres? Jullie kunnen het pakket op een afhaalpunt laten en dit kan ik zien op de track en trace of als ik jullie bel ??????? Dit is zwaar slecht! Jullie zijn echt een slecht postbedrijf. Maken het expres moeilijk voor de klant. Het artikel is al uitverkocht en ik zal mijn geld niet terugkrijgen van 8 euro aan verzendkosten hierheen en ht product ben ik kwijt ALLEMAAL door JULLIE! Afzender verteld mij dat ze niet meer verantwoordelijk zijn en dat ik jullie moet bellen om het op een afhaallocatie te leggen want dit is gewoon MOGELIJK!

Alle klachten die gemeld zijn door Nwrz