Klacht: Klantenservice bankstel

op 22 augustus 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

In maart 2017 een gehele nieuwe woonkamer gekocht na lang wachten werd 4 weken terug de bank eethoek kast geleverd toen begon de elende al met bank we zagen aan de zijkant een deuk en voelde dat ook de binnenkant van de bank stuk is wij bellen zeiden ze maak een foto en stuur deze wij gedaan en zonder ovetleg met ons was er besloten een nieuwe hoes te bestellen en als die binnen was zouden ze langs komen wij bellen weer van ja maar binnenkant is ook stuk maar dat zou dan ook ter plekken worden bekeken twee weken daarop weer gebeld want de zittingen gingen flubberen antwoord even wisselen qau zitten komt het goed nou niet dus vandaag weer gebeld en zei wordt steeds erger rek is er nu al uit liikt wel golfslagbad kussens verzakken stikkels laten los en ja hoor antwoord van hun maak maar foto.s hoort u nog wat van ons maar bij toeval na 20 weken wachten komt eindelijk de salontafel en rv meubel dus wij bellen joh staat nog klein bedrag open kunnen wij dit betalen als de bank is gemaakt maar nee kan niet maar ons al weken in de elende laten zitten kan wel en tot overmaat van ramp salontafel tv meubel allebei beschadigd wij ja hoor weer bellen antwoord stuur maar even een mail gaat dot ook nu weer weken duren en hun maar raar vinden dat je pissig ben hebben er hard voor moeten sparen en lang op moeten wachten maar nee jullie staan in jullie gelijk nou sorry schaam jullie om wel geld gelijk te willen hebben en niet de klant tegemoet willen komen want pas 15 september kan er iemand komen hoe vetlies je de vertrouwen v.d klant

Als dit binnen een week is opgelost hooguit twee en kan helaas maar 1 foto openbaar zetten heb er teveel

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Koentjes

3 maanden geleden - Gistermiddag werden we terug gebeld nadat we weer foto.s hadden gestuutd over onze zittings die flubberen ze hadden ze bekeken en antwoord is normaal en dat de kussens nu al verzakken komt omdat we verkeerd zitten vooraan op de kussens bullshit is dit want we zitten gewoon altijd met onze rug tegen de rugleuning aan ze hadden in showroom gekeken deze banken hadden het ook weet het niet onze bank staat nog maar vier weken maar niet willen toegeven en raar vinden dat de klant pissig wordt op zo reactie en knap dat je het via foto kan beoordelen maar ach geld is binnen dus laat je de klant wachten tot september dat heet bij woon square klantvriendelijk heid toppie hoor grrgrrgrr

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 10 augustus 2017 om 08:51 geantwoord

Heeft op 14 augustus 2017 om 20:04 geantwoord

Is gewoon belachelijk dat we zolang moeten wachten op een service kunnen nog steeds niet genieten van onze spullen en zijn al vanaf na aankoop tot nu bezig kan je geen service noemen kast die stuk is salon tafel dus kunnen niks nog plekkie geven

Alle klachten die gemeld zijn door Koentjes