Klacht: Klantenservice

op 02 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Simpel is niet te bereiken voor klachten en lossen deze ook niet op. Ik ben nu een half jaar klant en heb alleen maar gedoe met deze provider. Spijt heb ik dat ik ben weggegaan bij T-Mobile, waar de service echt goed was. Allereerst betaal je 35 cent per gesprek, krijg en word je vervolgens afgescheept met ‘het komt wel goed’. Ik wacht nu al een maand op geld wat zij onrechtmatig van mijn rekening hebben afgeschreven, ben onterecht afgesloten en ben door de klantenservice al meerdere malen van verkeerde informatie voorzien. Dit allemaal in 6 maanden tijd. Ik zit nu 2 jaar aan dit abonnement vast en daar heb ik ontzettend veel spijt van.

Gewenste Oplossing:

Geld retour en ontbinden van abonnement zodat ik terug kan naar t-mobile.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door b_sikking