Klacht: klantenservice

Op 14 Maart jl. is onze cadeaukaart geweigerd bij een restaurant in Enschede waarbij is aangegeven dat er een conflict is tussen horeca Enschede en Cadeaukaart. Hierop contact opgenomen per mail met cadeaukaart waarbij standaard mailtjes terugkwamen van u kaart is nog geldig u kunt deze verzilveren bij aangesloten restaurants etc. etc.

Begrijpend lezen is voor medewerkers dus moeilijk want ik heb duidelijk uit de doeken gedaan hoe het verhaal zat. Vervolgens was het niet zo handig van mij dat ik onder 2 verschillende zaaknummers een melding had gemaakt etc. etc. De juffrouw aan de telefoon bleef maar ratelen en aangeven dat ik het niet begreep! Ik begrijp het heel goed en ben geïrriteerd dat klopt maar ik vind € 60 veel geld!

Zij bleef maar hameren op de naam van het restaurant. In eerste instantie wilde ik dat niet geven want dat is niet relevant omdat er aangegeven is dat bijna de gehele horeca in Enschede de kaart niet meer accepteert. Uiteindelijk naam restaurant gegeven, maar toen ook nog om medewerker werd gevraagd aangegeven dat het 1 van de obers was. Ga geen namen afgeven want het is een vast restaurant van ons waar ik graag nog met een goed gevoel terug wil komen! Heb ook geen conflict met het restaurant maar wel met cadeaukaart

Wanneer restaurantcadeau € 60 overmaakt op onze bankrekening die inmiddels bij hen bekend is

Daarnaast zou een cursus klantvriendelijkheid voor de callcenter medewerkster niet verkeerd zijn, klant is altijd koning (ook als deze geen gelijk heeft wat in dit geval niet aan de orde is maar toch!)

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RestaurantCadeau

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RestaurantCadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door APVeldNoteboom