Klacht: Klantenservice???

op 23 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een klacht. Dit wil ik natuurlijk graag kenbaar maken en een antwoord/oplossing krijgen. Maar bij PostNL bestaat een klantenservice niet. Ik zoek me suf hoe ik het in zou kunnen dienen, maar dat is eigenlijk onmogelijk. Bij de contactgegevens op de website verschijnt dan in beeld wat ik als bijlage heb toegevoegd. En dan zou het bellen naar de klantenservice (als dit dus ooit wel kan) mij bakken met geld kosten. Te bizar voor woorden. Héél groot bedrijf. Veel klanten (bedrijven en consumenten). 24-uurs economie. Maar dit dus niet.

Als ze gewoon bereikbaar zijn voor iedereen. Simpel gezegd zou een mens een e-mail kunnen sturen wanneer hij/zij wil en kan PostNL het dan beantwoorden wanneer het hun uitkomt. Mits dit binnen afzienbare tijd en op gepaste en sluitende wijze gebeurd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat u buiten onze openingstijden bij ons een klacht heeft geprobeerd in te dienen, maar dit niet gelukt is. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u ontevreden bent over het feit dat u ons geen e-mail kunt sturen en bied u hiervoor mijn excuses aan. Het klopt inderdaad dat ons contactformulier tijdelijk niet beschikbaar is. U kunt tussen 08.30 uur en 20.00 uur met één van onze medewerkers chatten, tussen 08.30 uur en 20.00 uur kunt u met één van onze medewerkers bellen en daarnaast kunt u via twitter ook met ons contact opnemen. Ik durf u niet aan te geven wanneer het contactformulier weer beschikbaar is. Wel registreer ik uw klacht over het feit dat het contactformulier niet beschikbaar is. Mocht u nog een vraag of klacht hebben dan kunt u deze stellen door op dit bericht te reageren of door toch contact op te nemen via via www.postnl.nl/klantenservice. Als u niet op dit bericht reageert gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 03 augustus 2017 om 11:19 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Heeft op 06 augustus 2017 om 21:25 geantwoord

Ik weet he-le-maal van niks qua wat PostNL nu zegt in de oplossing die ze geboden hebben en vragen om meer informatie die ze mij gesteld zouden hebben. Ik heb me er inmiddels al meer in verdiept en vastgebeten, en niet dat het iets is waar ik van wakker lig, maar als ik gelijk heb en dat moet halen, dan maar zo.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikbenik