Klacht: klantenmisleiding

op 04 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de eerste plaats wil ik melden dat ik dit gisteren ook al gedaan heb, maar geen mail als bevestiging gekregen heb! Vandaar opnieuw: Op 10 september Alcachoa de Laon on line besteld en met Ideal (ABNAMRO) betaald. Heb geen bevestiging gekregen en geen melding wanneer ik het produkt zou krijgen. Heb 26 en 27 september een e-mail hierover verstuurd naar klantnservice, maar tot nu toe geen reactie, noch het produkt.

Gewenste Oplossing:

Het liefst nu mijn geld terug, daar ik vandaag heb gezien dat ik het produkt ook bij de gezondheidswinkel kan kopen voor dezelfde prijs. Zo niet, dan op korte termijn levering van het produkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 17 oktober 2011 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Pakket is op 5/10 geleverd, wij konden helaas de order niet meer annuleren.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door morgan