Klacht: klantenbinding door truckage

op 29 september 2011 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb in Maart 2011 een abonnement genomen voor een halfjaar op het blad autoweek voor 37.50euro.In Augustus lag er opeens een acceptgiro op mijn deurmat waarin ik gevraagd werd om 102.10 te betalen voor nog een jaar de autoweek.Ik was vergeten om zes weken voor het eindigen van het halfjaar contract op te zeggen.De klantenservice gebeld dat ik dit niet van plan was maar er was niet onderuit te komen,wel heb ik doorgegeven dat ik het een zeer kwalijke zaak vind dat Sanoma Media je allemaal Spam stuurt over aktie s bij hun maar een E-Mail met de vermelding dat je abonnement bijna is afgelopen is er niet bij,zo slim zijn ze wel.Vervolgens werd mij medegedeeld dat de einddatum 15 aug 2012 was.De volgende dag kreeg ik hier een E-mail van en wat zag ik onderaan staan “een jaarlang autoweek voor maar 65 euro.”
Gelijk weer Sanoma gebeld dat ik daar wel accoord mee wilde gaan maar dat ging allemaal niet.Maar al ik snel van mijn contract af wou zijn dan ging dat wel voor 37 euro en dan was ik er in december vanaf.Dat is 37 euro voor 3 maanden dat is dus voor een heel jaar 148 euro!!
Daar ben ik dus niet mee accoord gegaan dit zijn gewoon oplichters praktijken!!

gewoon einde contract

Bericht van Sanoma

6 jaren geleden - Het spijt mij te lezen dat u een klacht heeft over de opzegging van uw abonnement Autoweek. Uw klacht wordt door de Klantenservice in behandeling genomen. Zij zullen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Media Netherlands

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 20 oktober 2014 om 12:49 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Volgens onze gegevens is uw klacht reeds opgelost maar wordt deze nog niet als dusdanig vermeld. Bij deze sluiten wij uw klacht daarom af.
Mocht u onverhoopt toch niet of niet voldoende zijn geholpen kunt u uw vraag of probleem met uw adresgegevens alsnog doorgeven aan webcare.nl@sanoma.com.

Webcare Team Sanoma

Alle klachten die gemeld zijn door royplezier