Klacht: Klant opzadelen met incasso door fouten bij bol.com

op 22 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bol.com stuurt een bestelling van een klant per ongeluk naar mijn adres. Ik bel bol.com daarover en zij geven toe dat het fout is gegaan. Ik stuur het pakket terug en hoor er ruim een maand niets meer van, totdat er een rekening (laatste herinnering). Dit is echter niet het hele bedrag van die bestelling, dus ik dacht dat het een fout was van bol.com. een week later krijg ik een incasso binnen en bel met bol.com.
Ik heb ondertussen een keer of zes met bol.com gebeld en krijg iedere keer iets anders te horen. Ik ben gehackt, Ik heb niet alles terug gestuurd. Ze snappen mijn probleem, vinden het heel erg en maken het in orde. Ik wordt binnen twee dagen teruggebeld. Drie dagen gaan voorbij, dus ik bel maar weer. Uiteindelijk krijg ik te horen dat het mijn probleem is en ik het moet oplossen met het incassobureau. Zij kunnen niets meer doen.
Het incasso bureau vertelt mij echter dat bol.com de incasso eruit heeft gehaald, maar brengen mij niet op de hoogte.
Wanneer ik daarna contact opneem met bol.com wordt het doorgezet naar het hoofdbureau, maar wordt er niet meer gereageerd. Wanneer ik dan een rekening indien voor de uren en onkosten die ik heb gemaakt, wordt ik binnen 5 minuten gebeld en wordt er een powerbank gestuurd met een kaart…wij hopen dat het opgelost wordt met het incasso bureau.
Kortom; bol.com maakt fouten en laten een eerlijke klant voor alles opdraaien. Wanneer een klant dat niet accepteert, laten ze gewoon niets meer van zich horen.
Wat een manier om je fouten goed te maken.

Ik ben tevreden wanneer bol.com hun fouten erkent en mij een passende vergoeding geeft.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Roy Gerressen