Klacht: Dit heb ik nooit meegemaakt

op 03 februari 2010 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Sinds ik prepayd ben overgestapt van kpn naar lyca is het alleen maar slecht gegaan(Ik ben oivergestapt omdat het ‘goedkoper’ zou zijn, nou er wordt meer per minuut afgehaald dan ze (lyca) beweren)
Sinds de dag dat ik lyca(nu al 4a5 weken) heb kan ik niet meer gebeld worden door huisnummers….verschrikkelijkkk. Ik ben gewoon niet bereikbaar voor de meeste!
Ik heb hierover 3x gebeld met de klantenservice en 3x beloofde ze hier wat aan te doen maar tot op de dag van vandaag (4weken verder) is het nog steeds niet opgelost. Ik wou dat ik alles kan terugdraaien dan zat ik nu nog bij kpn misschien ietsie duurder (misschien ook helemaal niet) maar wel kwaliteit en dat kan je van lyca absoluut niet zeggen.
P.S. Waarom kon die man van lycaklantenservice alleen maar Engels??? Dat vind ik zo raar net als of elke Ned. vloeiend engels spreekt.

Gewenste oplossing

weer bereikbaar (door vaste nummers)

Alle klachten die gemeld zijn door elfida