Klachten Cijfers en Trends
Oplospercentage
1 | ![]() |
![]() Qbuzz heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
---|
![]() |
![]() Arriva heeft nog 25 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Connexxion heeft nog 42 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() NS heeft nog 17 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Ov chipkaart heeft nog 45 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() GVB heeft nog 45 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Syntus heeft nog 46 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() HTM heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() ProRail heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() 9292 heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |