Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | aug 23 | jul 23 | ||
1 | NS | 10 | 3 | 7 | 43% |
2 | Arriva | 5 | -3 | 8 | 38% |
3 | Ov chipkaart | 3 | 1 | 2 | 50% |
4 | 9292 | 2 | 1 | 1 | 100% |
5 | Connexxion | 1 | 1 | 0 | 100% |
6 | HTM | 1 | -1 | 2 | 50% |
7 | ProRail | 1 | 1 | 0 | 100% |
8 | Qbuzz | 1 | 1 | ||
Total aantal klachten | 24 | -6 | 30 | 20% |
Oplospercentage
1 | ![]() |
![]() Arriva heeft een oplospercentage van 100%. 100%
|
|
---|---|---|---|
2 | ![]() |
![]() Qbuzz heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
|
3 | ![]() |
![]() NS heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
![]() |
![]() Connexxion heeft nog 16 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() GVB heeft nog 0 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() AFerry heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Ov chipkaart heeft nog 10 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() HTM heeft nog 38 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Studentenreisproduct heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() 9292 heeft nog 0 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |