Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | nov 23 | okt 23 | ||
1 | booking.com | 5 | -5 | 10 | 50% |
2 | Corendon | 2 | -1 | 3 | 33% |
3 | Prijsvrij.nl | 2 | -2 | 4 | 50% |
4 | Reizendeals.nl | 2 | -2 | 4 | 50% |
5 | Tui | 2 | -4 | 6 | 67% |
6 | Bolderman | 1 | -2 | 3 | 67% |
7 | D-Reizen | 1 | 1 | 0 | 100% |
8 | Flywise.nl | 1 | 1 | ||
9 | Vakanties.nl | 1 | 1 | 0 | 100% |
Total aantal klachten | 17 | -18 | 35 | 51% |
Oplospercentage
![]() |
![]() Solmar.nl heeft nog 46 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Bolderman heeft nog 27 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Gites.nl heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() OAD reizen heeft nog 48 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() D-Reizen heeft nog 27 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Primavera heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() BungalowSpecials.nl heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Bebsy heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |