Klacht: Klachtenafhandeling SoHo

op 02 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb een week geleden op klacht.nl mijn klacht over een product van Groupon gemeldt. Ik had geen idee waar ik dit anders moest doen. Kreeg toen van Groupon, via deze site, netjes een mailtje dat ik het naar info@groupon moest sturen, dan konden ze het behandelen en daarmee sloten ze deze klacht.

Ik heb daarna meerdere malen een mail gestuurd naar dit adres, zonder ook maar enige reactie.

Dat vind ik niet netjes en had dit ook zeker niet verwacht van een organisatie waar ik normaal zeer tevreden over ben.

Vandaar dat ik het maar weer via klacht.nl probeer om groupons z’n aandacht te wekken.

Het ging oorspronkelijk om het onderstaande probleem: ‘Beste Groupon,
Om te beginnen ik ben een trouwe klant van jullie en ik moet zeggen jullie hebben altijd leuke deals! Heb mijn bed, tv, ipl behandelingen bij jullie vandaan. Keep up the good work.
Dat gezegd hebbende wil ik mijn onvrede uitten over club Soho en het ‘all you can drink’ arrangement.
1) het heeft beperkte openingstijden voor groupon leden, op vrijdag en zaterdag tot 10 uur, terwijl het tot half 2 open is. Na 10 uur moet je zelf betalen.
2) je kan niet kiezen uit het assortiment, je mag kiezen uit 4 cocktails.
3)Je kan zeker NIET ‘all you can drink’. Op locatie krijg je te horen dat je in totaal 4 cocktails p.p. mag bestellen en er wordt aangegeven dat dit miscommunicatie is en er wordt een beetje apart over gedaan..
4) Groupon leden krijgen andere cocktails dan betalende klanten, dit merkte wij toen wij al 3 cocktails op hadden en iemand van onze groep de laatste ronde haalde, hij liet niet gelijk zijn groupon kaart zien en toen de barman zei 34 euro, vermelde hij de groupon kaart. De barman werd boos en gaf aan dat hij het nu moest betalen, want dit was een andere cocktail (gewoon mojito) en uiteindelijk mocht hij weggaan. Het aparte was dat wij de voorgaande 3 cocktails al niet echt bijzonder vonden, zowel qua smaak alswel qua alcohol gehalte…heel apart..!
5) Wij bestelden een waterpijp, hier hebben wij een uur op moeten wachten, de service liet zeker te wensen over!
Ook merkten wij dat er meer mensen die via groupon waren en dat die ook ontevreden erover waren… jammer.
Gewenste oplossing

Zoals ik hierboven al gezegd heb, ben zeer tevreden met groupon en hoop dat ik dat ook kan blijven, maar dit is wel zeer jammer. Voor 2 bonnen heb ik toch 60 euro betaald en dat vind ik best veel. Ik hoop dus dat jullie iets leuks kunnen verzinnen in de vorm van een tegoedbon of restitutie van het bedrag.

Hoop dat snel en soepel opgelost kan worden, zodat beide partijen tevreden kunnen zijn en blijven over Groupon.

Met vr. groet,

Michael de Graaff’

Ik zou graag een snelle reactie willen van groupon, en niet een die zegt: 'mail naar info@groupon, want dan kunnen we je klacht in behandeling nemen'.

Ook wil ik voor de oorspronkelijke klacht (ontevredenheid over SoHo) een vergoeding of restitutie van de 2 groupons (twv 58 euro).

Hoop dat het deze keer wel lukt!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door MtotheG1987