Klacht: Klachten worden nooit beantwoord

op 05 september 2018 over Haagwonen in de categorie Woningcorporaties

Al meermaals heb ik bij jullie over hetzelfde onderwerp klachten ingediend. Telkens krijg ik een brief of een email dat mijn klacht binnen 2 werken wordt beantwoord. Echter tot nu toe heb ik nog nooit een reactie gehad van Haagwonen. Ik en mijn buren zijn de werkwijze van Haagwonen zat. Wij zijn met een grote groep bewoners en zijn dan ook voornemens naar buiten te treden met de misstanden in de woningen van Haagwonen. Daarnaast zijn wij momenteel bezig juridisch advies in te winnen.

Wij willen Haagwonen nog een enkele kans geven voordat wij de misstanden in de woningen van Haagwonen, het niet afhandelenreagerenvan klachten publiek maken. Wij overwegen momenteel de stap naar de media en rechter maar uiteraard zouden alle partijen er bij gebaat zijn tot een oplossing te komen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haagwonen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haagwonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald Roeleveld