Klacht: Klachten van de klanten worden niet serieus genomen

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een klacht ingediend bij PostNL over een packet die kwijt geraakt door slordigheid van een van de winkels die voor PostNl werken en de onbeschoftheid van het personeel van deze winkel.

Na ongeveer een week had ik een reactie van een anonieme PosntNl werknemer. Hij of zij liet het indruk in zijn bericht dat mijn klacht serieus wordt genomen. Er werd gevraagd naar uitgebreide details om een onderzoek te starten. Deze details heb ik gestuurd.

Na ongeveer weer een week heb ik een vage reactie ontvangen. Dat ze het personeel van de winkel gaan aanspreken. Maar wat precies dat inhoudt is onbekend. Bovendien stond niets over mijn pakket die kwijt geraakt is.

Ik heb mijn pakket verloren en PostNL speelt theater met mij.

Mijn pakket terugvinden of vergoeden.
Geen praatjes maar actie ondernemen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 13 juli 2018 om 18:03 geantwoord

Geachte heermevrouw Lada,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending wou ophalen bij een PostNL locatie, maar dat u daar niet fatsoenlijk bent geholpen door één van de medewerkers van deze PostNL locatie. Ik kan mij voorstellen dat u erg teleurgesteld bent en ik wil u dan ook graag mijn excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Ik zie dat mijn collega een klacht heeft doorgegeven aan de afdeling die contact heeft met alle postkantoren. Uw klacht is besproken met het personeel en u mag er vanuit gaan dat het niet nogmaals gebeurt. Ik snap dat u daarmee uw pakket niet mee terug heeft. Ik wil u daarom ook aanraden om dit voorval bij de afzender neer te leggen. De afzender is namelijk verantwoordelijk voor uw zending totdat u deze in goede orde hebt kunnen ontvangen. De afzender zou u eventueel een goede oplossing aan kunnen bieden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 13 juli 2018 om 18:45 geantwoord

Als ik een pakket wil versturen dan zal ik nooit voor postnl kiezen.

Ik ben de afzender.
De onprofessionele medewerker van de winkel heeft mijn pakket niet gescand.
Zijn collega heeft grapjes over mijn gemaakt in de winkel toen ik terugging naar de winkel om te vragen wat is gebeurt met mijn pakket.

Daarna krijg ik de copy past reacties van postNl.

Alle klachten die gemeld zijn door a.la