Klacht: Klachten UPC

Rita Marcus op 23 september 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Geachte heer/mevrouw,

Door een goede praatjes van een van uw medw (Peter Teesma) heb ik in augustus besloten om over te gaan van tele2pakket naar upc pakket met de beloofte dat upc alles voor mij zal regelen en zelf hoef ik niets te doen.

Ik heb ook nadrukkelijk gezegd dat ik niet weet hoe mijn contract is bij tele2 en dat ik geen zin heb met de ellende achteraf bijvoorbeeld dat ik 2 providers moet betalen. Uw mederwerker garandeerde mij dat het niet zal gebeuren.

Hierna heb ik alleen maar van ene en andere ellende gehad waarvan ik zo veel spijt had van deze beslissing.

UPC heeft mijn vaste nummer al overgenomen en door een miscommunicatie moet ik mijn internetabonnement zelf opzeggen bij tele2. Ik heb tele2 gebeld en blijkt dat mijn contract bij tele2 zowel telefonie als internet tot en met april 2012 loopt.

Ik heb 2 weken niet kunnen bellen en gebeld worden omdat mijn vaste nummer is al overgenomen door upc terwijl ik nog contract heb bij tele2.

Ik moet mijn internet en telefonieabonnement annuleren bij UPC want ik ga niet 2 providers betalen zoals ik in het begin al gezegd heb.

Vanaf dat moment is alleen maar bellen en bellen naar UPC. Met deze probleem is jullie (UPC) niet meer behulpzaam, ik word van ene afdeling naar andere afdeling gestuurd en van ene medewerker naar andere medewerker gesproken dagen lang.

Via een lange weg uiteindelijk gaan jullie akkoord met annulering van mijn abonnement met garantie dat ik geen cent hoeft te betalen voor deze annulering en ik heb ook een bevestiging via mail ontvangen. (zelf voor deze brief moet ik ook zo vaak bellen omdat het niet in eek keer goed was).

Maar tot mij verbazing heeft UPC op 21 september 2011 een bedrag van €301,67 afgeschrijven van mijn rekening met zogenaamde afkoopsom van internetabonnement (zie bijlage). Ik heb weer moeten bellen en het blijkt dat het fout van jullie was en ik zou binnen 8 werkdagen het geld terug krijgen. Maar ik moet wel 8 werkdagen wachten voor mijn geld.

Kortom: IK HEB DE LAATSTE MAAND ZIT TE STRESSEN DOOR ONPROFESSIONELE WERK VAN UPC EN EEN HOOP GELD UITGEGEVEN OM TE BELLEN. IK HOOP DAT IK IN DE TOEKOMST GEEN PROBLEMEN MEER VAN JULLIE KRIJG.

tegemoet komen van de tijd die ik besteed heb om te bellen en beltegoed die ik uitgegeven heb.

Alle klachten die gemeld zijn door