Klacht: Klachten tegen foutief informeren

op 19 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb een maand geleden met mevrouw roerade over mijn klacht van november die ik een bewijs hebben dat al betaald aan CAK , en wat betreffet met de nieuw zaak van April en mei, juni, juli , en Augustus Wilde van jaar dat een oplossing vinden om hoeveel per kan betalen , maar de mevrouw Wilde van me dat ik wacht omdat de opdracht geeft aan belastingdienst om zorgtoeslag in beslag namen , als het niet lukt dan krijg ik bericht om de bedrag regeling, maar blijk het allemaal niet waar , ze willen van me dat ik wacht zonder te regeling , zodat ze straks later me dat ik meer betalen , omdat ik niet op tijd betaalde of niet op tijd regeling verzocht ,

Alleen als mijn probleem is opgelost .

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 23 februari 2018 om 11:19 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Uw klacht blijkt dubbel te zijn geregistreerd op de website klacht.nl. Wij sluiten deze klacht van 19 februari 2018 met referentienummer 687072. Uw klacht van 19 februari 2018 met referentienummer 687070 is bij ons in behandeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie.
GGN mastering credit N.V.

Alle klachten die gemeld zijn door Qasim