Klacht: klachten pas afmelden als ze ook daadwerkelijk afgehandeld zijn

op 14 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL reageert op een klacht met een standaard antwoord en sluit vervolgens de klacht, daardoor haalt ze een oplossingspercentage van 99% !!!
Wat natuurlijk idioot is, want een klacht is pas opgelost als beide partijen dat vinden.

DHL mag geen klachten meer als opgelost benoemen totdat ze daadwerkelijk actie hebben ondernomen en dus niet alleen verwijzen naar de 12 !!!! weken die hun afdeling nodig heeft om te reageren.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan ontevreden te zijn over uw gesloten klacht. Kunt u aangeven waar dit precies over ging. Ik heb uw klacht niet terug kunnen vinden. Weet u nog wanneer u deze geplaatst heeft (datum) dan ga ik dit voor u nakijken. Alvast bedankt voor de aanvullende informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 14 februari 2018 om 13:49 geantwoord

Goede middag,

Inmiddels hebben wij uw vorige klacht terug kunnen vinden en beantwoord. Deze klacht zal dan ook gesloten worden.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 februari 2018 om 20:31 geantwoord

En nu doet u het weer, een klacht als opgelost benoemen terwijl u niets heeft opgelost.
U kunt de aansprakelijkheid niet doorschuiven naar een andere partij, want ik heb geen relatie met die partij, DHL is de contractant en DHL moet mij dus de schade vergoeden, ik verwacht dan ook per ommegaande een uitkering. Daarna mag u de schade gaan verhalen bij uw subcontractor.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Korner