Klacht: Klachten!!!!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerst zouden ze 15 juni de keuken plaatsen
Door een probleem met de leidingen werd dit een week later.
Week in alle dozen in de kamer leven met 2 kids
21 e kwam de monteur.
Probleem de kastjes naast de oven draaiden verkeerd..
Had de man bij aanschaf verkeerd getekend. Gevolg 3 weken wachten op de deurtjes..
Toen kwamen we erachter dat de kraan onwijs lekt op het blad.
En de wasbak is niet goed.
Het water blijft in de wasbak..
Heeft niks met leiding te maken.
Maar de wasbak loopt dus niet af ofzo.. waardoor t water er gewoon in blijft.. naar 1 kant..
Zucht
Dan was het nog een fout van het hoofdkantoor
Man had gevraagd doorsnede voor het gat van de afzuiging.. geven ze een te grote afmeting door..
Moesten wij verklein materiaal kopen om dit te verkleinen

Elke dag bel je elke keer wordt er gezegd we bellen terug..
Nooit wordt ik gebeld.
En het filiaal in venlo neemt nooit zn telefoon op.
Mijn oordeel.. geef je fouten toe.. En los het op.
Je kan niet verwachten dat iemand weken gaat wachten tot er een x iemand komt kijken.laat staan oplossen.
Je snapt toch dat je het moet oplossen
..

Gewenste Oplossing:

Een fatsoenlijke snelle oplossing
Excuses
En een compensatie
Heb meerdere dagen in rommel gezeten
Vrij moeten pakken
En nu een keuken nog niet in orde!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste mevrouw Konings, Uiteraard begrijpen we dat het opgelost moet worden. Ik heb uw gegevens doorgegeven aan de klantenservice met het verzoek om zo snel mogelijk contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door rianne konings konings