Klacht: Klachten

op 30 oktober 2011 over Autocentrum van de Ven in de categorie Autodealers

Ik heb 1 week geleden een auto gekocht onder voorbehoud dat alles goed nagekeken wordt, APK erop.
Niet dat wij daar weg gaan met de nieuwe 2de-hands auto en daarna flinke kosten komen, nee dat werd er gezegd alles werd nagekeken en de kosten kwamen voor hun.
Na dat wij de auto opgehaald hebben, vielen wij in de ene naar de andere mankementen.
En als antwoord kregen wij o dat komt wel goed, maar wij vertrouwden het niet en zijn met onze auto naar een andere garage geweest voor een her keuring en wat bleek van alles mis te zijn ook dingen die hij zogenaamd nagekeken had en gemaakt had ?????.
Toen kwamen er andere problemen te voorschijn wat ons flink in de kosten komen.
Van de Ven weer voor de zoveelste keer weer gebeld en hij werd stront ziek van ons dat wij iedere keer belde over de mankementen van de auto.
Wij konden onze auto terug brengen en kreeg ons aankoopbedrag weer terug,wij werden niet eens aangekeken en de auto ging weer gewoon in de verkoop voor mensen die geen inzicht had voor auto’s en hoop dat hun daar niet te vroeg achter zal komen aan de mankementen zodat hun(van de Ven) niet voor die kosten op hoefde te draaien en de kosten meer dan 2000,00 euro voor de nieuwe koper komt.
Dus wil ik andere kopers die daar een andere auto wil komen, kijk uit het zijn oplichters, de auto’s worden zomaar verkocht met alle problemen van dien.

Auto weer terug gedaan en geld terug gekregen, en ook hierbij zijn wij slecht behandeld, de eigenaar van het bedrijf kon ons nog niet eens aankijken in het gezicht en wou ook niet horen wat voor problemen uit gekomen is bij een onderzoek van andere garage.

Alle klachten die gemeld zijn door Hij weet wel